مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:552022-11-30ورزشي

ضد انقلاب وطن را نشانه گرفته و ادعای میهن پرستی هم دارد


مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تشکلهای مردمی و سمن های جوانان به عنوان کنشگران فرهنگی و اجتماعی نقش مهمی در جهاد تبیین و روشنگری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر کامل نواب در رویداد هم افزایی همنا که روز چهارشنبه به میزبانی استان قزوین و با حضور تشکل ها و سمن های جوانان برگزار شد گفت: تشکل های مردمی و سمن های جوانان به عنوان کنشگران فرهنگی و اجتماعی نقش مهمی در جهاد تبیین و روشنگری دارند.

وی افزود: علاقمند هستیم ابتدا جوانان دغدغه ها و مطالبات و مشکلات خود را مطرح کنند تا در جریان چالش های سمن ها قرار گیریم.

اگر مروری بر روی کنشگری جوانان قبل از انقلاب داشته باشیم می توان این تحلیل را ارائه کرد که جوانان در سه نسل اول نقطه اثر بوده اند و خودشان به استقبال آینده رفته اند.

کامل نواب تصریح کرد: نسل اول ما افرادی بودند که انقلاب را رقم زدند و برای تحقق ایده های خود مبارزه کردند و خداوند نیز شخصیتی چون امام را در مسیرشان قرار داد و انقلاب شکل گرفت.

وی تصریح کرد: نسل دوم با جنگ مواجه شدند قبل از آنکه متوجه شوند کجای دنیا هستند و نتیجه جنگ را رقم زدند و شاید جنگ دبیرستانی داشتیم و 36 هزار شهید دانش اموز تقدیم کردیم و شهید خرازی و باکری و همت از این دسته هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضد انقلاب وطن را نشانه گرفته و ادعای میهن پرستی هم دارد

ضد انقلاب وطن را نشانه گرفته و ادعای میهن پرستی هم دارد