مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:252022-11-30ورزشي

تشکل های مردمی در جهاد تبیین نقش مهمی دارند


مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: تشکل های مردمی و سمن های جوانان به عنوان کنشگران فرهنگی و اجتماعی نقش مهمی در جهاد تبیین و روشنگری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اولین رویداد آموزشی وتوانمندسازی همنا ویژه تشکل ها و نهادهای مردم نهاد جوانان امروز با حضور مرتضی کامل نواب مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، نورالله پاشا رییس اداره توانمندسازی مشارکت های اجتماعی جوانان، کبری علیخانی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین، محمد مهدی مدرسی قزوینی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان و دبیران سمن های فعال در مجتمع فرهنگی، ورزشی و اردوگاهی شهید رجایی برگزار شد.

مرتضی کامل نواب گفت: علاقمند هستیم ابتدا جوانان دغدغه ها و مطالبات و مشکلات خود را مطرح کنند تا در جریان چالش های سمن ها قرار گیریم.

وی افزود: اگر مروری بر روی کنش گری جوانان قبل از انقلاب داشته باشیم می توان این تحلیل را ارائه کرد که جوانان در سه نسل اول نقطه اثر بوده اند و خودشان به استقبال آینده رفته اند.

کامل نواب تصریح کرد: نسل اول ما انقلاب افرادی بودند که انقلاب را رقم زدند و برای تحقق ایده های خود مبارزه کردند و خداوند نیز شخصیتی چون امام را در مسیرشان قرار داد و انقلاب شکل گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های مردمی در جهاد تبیین نقش مهمی دارند

تشکل های مردمی در جهاد تبیین نقش مهمی دارند