مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 13:102022-11-30ورزشي

تداوم اردوی تیم ملی بوکس نونهالان در ماکو


سرپرست تیم ملی بوکس نونهالان کشور گفت: تیم ملی بوکس نونهالان کشور برای آمادگی و شرکت در مسابقات آسیایی، در ماکو اردو زد.

- خدابخشی در گفت و گو با ایسنا بااشاره به حضور اردوی تیم ملی بوکس نونهالان در ماکو افزود: تیمملی نونهالان بوکس ایران در ماکو اردو تمرینی زده است.

وی گفت: 12 اردو را طی یکسال اخیر پشت سر گذاشتیم و تیم به طور کامل غربالگری شده است.

وی بااشاره به اینکه آذربایجان غربی و شهر ماکو از قهرمانان خوبی در رشته بوکس برخوردار است،تصریح کرد: دو نفر از بوکسورها این استان در اردوی تیم ملی به عنوان ورزشکار نمونه و فیکس حضور دارند لذا حضور و برگزاری اردو در این شهر جز الزامات بود.

سرپرست تیم ملی بوکس نونهالان کشور یاد آور شد: در این اردو 14 نفر از نونهالان ورزشکار به عنوان عضو اصلی تیم ملی از سراسر کشور حضور دارند .

خدابخشی اظهار کرد: در این اردو بوکسور های نونهال زیر نظر 5 نفر از مربیان فدراسیون بوکس کشور، آخرین تمرینات خود را انجام می دهند.

خدابخشی همچنین خاطرنشان کرد: در این اردو ها استفاده از تجربیات اساتید و علاوه بحث فنی و بحث قهرمانی تقویت جنبه منش پهلوانی را در دستور کار تیم ملی نونهالان داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اردو از ابتدای آذر ماه در منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو شروع شده و تا دوازدهم ماه جاری ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم اردوی تیم ملی بوکس نونهالان در ماکو

تداوم اردوی تیم ملی بوکس نونهالان در ماکو