مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 11:302022-11-30اجتماعي

آمار بالای آذربایجان شرقی در مرگ و میر ناشی از گاز گرفتگی/ مرگ 28 نفر طی 8 ماه


در زمان بیمه کردن ساختمان ها یا کارگاه ها، تأییدیه اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی، سازمان نظام مهندسی و شرکت گاز استان لازم و ضروری است.

- موقری اضافه کرد: در زمان بیمه کردن ساختمان ها یا کارگاه ها، تأییدیه اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی، سازمان نظام مهندسی و شرکت گاز استان لازم و ضروری است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی آمارهای مربوط به فوتی های ناشی از گاز گرفتگی و استنشاق مونوکسید کربن در این استان را تکان دهنده و نگران کننده خواند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، احمد موقری در جلسه کاهش تلفات جانی ناشی از گاز مونوکسید کربن آذربایجان شرقی، درگذشت تعداد 28 نفر از مردم استان بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن از ابتدای امسال تاکنون را ناگوار، جبران ناپذیر و دور از انتظار دانست و بر نظارت سازمان های متولی در خصوص تولید قطعات و لوازم استاندارد وسایل گازسوز تاکید کرد.

  وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص رعایت مسایل ایمنی در نصب و استفاده از وسایل گازسوز، افزود: باید اذعان کرد وضعیت مسمومیت ها و فوتی های ناشی از گاز گرفتگی در آذربایجان شرقی نامطلوب بوده و با شروع فصل سرما میزان آسیب پذیری در این خصوص بیشتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بالای آذربایجان شرقی در مرگ و میر ناشی از گاز گرفتگی/ مرگ 28 نفر طی 8 ماه

آمار بالای آذربایجان شرقی در مرگ و میر ناشی از گاز گرفتگی/ مرگ 28 نفر طی 8 ماه