مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 11:052022-11-30سياسي

دلخوش: بیش از 10 وزارت خانه هزینه های مردم را افزایش چند برابری دادند


نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «بیش از 10 وزارت خانه هزینه های مردم را افزایش چند برابری دادند»، خواستار تشکیل کمیته ای به ریاست یکی از نواب رییس مجلس جهت بررسی عملکرد دستگاه ها و شناسایی دستگاههایی شد که هزینه های مردم را افزایش داده اند.

- نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از 10 وزارت خانه هزینه های مردم را افزایش چند برابری دادند ، خواستار تشکیل کمیته ای به ریاست یکی از نواب رییس مجلس جهت بررسی عملکرد دستگاه ها و شناسایی دستگاههایی شد که هزینه های مردم را افزایش داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدکاظم دلخوش در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری با بیان اینکه الان مدتی است که هرچه تذکر و اخطار به دستگاه ها می دهیم، توجهی نمی شود اظهار کرد: بیش از 10 وزارت خانه هزینه های مردم را افزایش چند برابری دادند و هزینه های آب، برق و تلفن افزایش یافته است.

همچنین وزارت جهاد کشاورزی تبعیض قائل شده و 4 محصول چغندر، گندم، کلزا و امثالهم را محصول استراتژیک قرار داده و برنج را که محصولی استراتژیک است را از لیست محصولات استراتژیک خارج کرده است.

همچنین وزارت اقتصاد در دستگاه های کارت خوان بانکی ورودی نادرست دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلخوش: بیش از 10 وزارت خانه هزینه های مردم را افزایش چند برابری دادند

دلخوش: بیش از 10 وزارت خانه هزینه های مردم را افزایش چند برابری دادند