مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 10:452022-11-30سياسي

یک چهارم بافت شهری مازندران فرسوده و نیازمند نوسازی است


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که یک چهارم سطح مازندران بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی است بر لزوم نوسازی و بهسازی این بافت ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد آیینی صبح چهارشنبه در بازدید از بافت فرسوده شهر زیراب شهرستان سوادکوه، هدف از این سفر را برگزاری ستاد بازآفرینی استان با حضور استاندار و مرور موانع و مشکلات و اخذ تصمیمات مشترک در راستای پیشبرد طرح های بازآفرینی برشمرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه ستاد بازآفرینی شهری یا استان متشکل از بیش از 20 دستگاه است که هر کدام وظیفه خود را باید در حوزه های بافت های فرسوده، تاریخی و سکونتگاه های غیررسمی یا حاشیه ای انجام دهند، افزود: متأسفانه یک چهارم سطح استان مازندران شامل همین محدوده ها است.

وی یکی از مهم ترین مباحث مورد توجه در دولت سیزدهم را نوسازی و مقاوم سازی عنوان کرد و دلیل اهمیت این امر را زندگی مردم در این بناها و درخطر بودن جان آنها دانست و افزود: امسال به مناسبت 5 دی ماه که روز زلزله بم و روز ایمنی است، سفیران نوسازی از شهر بم طی روزهای سوم، چهارم و پنجم دی در استان های سراسر کشور در قالب سه گروه حضور می یابند؛ گروهی آثار تلخ زلزله بم را برای مردم بازگو کرده و آنها را دعوت به مشارکت در نوسازی بناهای ناپایدار خود می¬کنند و گروه دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک چهارم بافت شهری مازندران فرسوده و نیازمند نوسازی است

یک چهارم بافت شهری مازندران فرسوده و نیازمند نوسازی است