مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 09:502022-11-30اقتصادي

افزایش 36 درصدی میزان رفع تصرف از اراضی دولتی در استان اردبیل


فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از افزایش 36 درصدی میزان رفع تصرف از اراضی دولتی در استان اردبیل خبرداد.

- ایسنا/اردبیل فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از افزایش 36 درصدی میزان رفع تصرف از اراضی دولتی در استان اردبیل خبرداد.

سرهنگ مهدی نوظهور 9 آذر با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 18 هکتار از اراضی دولتی به ارزش سه هزار و 520 میلیارد ریال از دست زمین خواران و متصرفین اراضی رفع تصرف شده است، خاطرنشان کرد: میزان رفع تصرف اراضی دولتی در استان اردبیل نسبت به سال گذشته 36 درصد افزایش داشته است.

به گفته وی مامورین یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان اردبیل طی 13 ماموریت، اقدامات لازم را برای رفع تصرف اراضی دولتی انجام داده و این اراضی را به بیت المال بازگرداندند.

وی از اهتمام اداره متبوع خود برای آگاه سازی عمومی برای مقابله با هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی و دولتی با مشارکت و حمایت دادگستری، پلیس پیشگیری، و نیروی انتظامی در مناطق مختلف استان خبر داد.

نوظهور یادآور شد: در اراضی دولتی و ملی عمده اقدامات غیرقانونی مربوط به تعرض، تصرف، تخریب و ساخت و سازهای غیرمجاز بوده است که یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 36 درصدی میزان رفع تصرف از اراضی دولتی در استان اردبیل

افزایش 36 درصدی میزان رفع تصرف از اراضی دولتی در استان اردبیل