مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آذر 1401 ساعت 09:002022-11-30سياسي

برپایی نمایشگاه «مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی» در قم


مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم از برپایی نمایشگاه «مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی» در شهر قم خبر داد.

- قم-مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم از برپایی نمایشگاه مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی در شهر قم خبر داد.

علی ایراندوست در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نمایشگاه مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی در قم با بیش از 170 غرفه برپا شده و فعالیت خود را تا 11 آذرماه ادامه می دهد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم بیان داشت: افرادی که در این نمایشگاه دارای غرفه هستند با حمایت صندوق های قرض الحسنه مردمی بسیج و استفاده از تسهیلات کم بهره بسیج سازندگی اقدام به راه اندازی کسب و کار خود کردند.

ایراندوست با بیان اینکه بیش از 230 صندوق قرض الحسنه مردمی بسیج در استان قم فعالیت دارند افزود: وام های اشتغال زایی بسیج سازندگی و تسهیلات از محل تبصره 16 توسط این صندوق ها بین متقاضیان توزیع می شود و افراد با دریافت گواهی آموزش از این صندوق ها می توانند به کسب و کارهای مورد علاقه خود ورود کنند.

وی افزود: نمایشگاه مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی قم فرصت مناسبی برای ارائه و عرضه محصولات فعالان این حوزه و همچنین برقراری ارتباط و تعامل بیشتر با سایر افرادی که در این نمایشگاه حضور دارند می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه «مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی» در قم

برپایی نمایشگاه «مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی» در قم