مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 20:402022-11-29سياسي

هنرمندان عرصه هنر حقیقت در مسیر تعالی جامعه گام برمی دارند


رییس سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان گفت: هنرمندان عرصه هنر حقیقت، برای رشد سایر انسان ها گام برداشته و برای تطهیر و تعالی جامعه تلاش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا عسگری زاده، شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت یاد استاد سخا شاعر معروف اصفهانی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: در لحظاتی که ظلمت و نا امیدی جامعه، را فرا می گیرد، همیشه عده ای هستند که دست به قلم می برند و نوری در تاریکی بر می فروزند تا مسیر درست را برای بقیه را روشن کنند؛ این افراد هنرمندان عرصه حقیقت هستند که با هنر خود امید و روشنایی می آفرینند، کجی ها را به ما یادآوری و صداقت ها و راستی ها را برجسته می کنند.

وی افزود: ‏وقتی فاصله بین حقیقت و ظلمت زیاد می شود و افراد راه گم کرده زیاد می شوند، وظیفه هنرمند عرصه هنر حقیقت است که راه درست را به بقیه نشان دهد و چراغی در مسیر آنها روشن کند.

رییس بسیج هنرمندان استان اصفهان ابراز کرد: هنر حقیقت، هنری متذکر است، نارسایی ها را نشان می دهد، جایی که نیاز به امید است، امیدواری ایجاد می کند و در عین مبشر بودن، انذار دهنده نیز هست.

هنر حقیقت برخاسته از ذات و فطرت انسانهاست وی اضافه کرد: این هنر برخاسته از فطرت انسانهاست و در برابر آن هنر ابتذال قرار دارد که وجود انسان ها را از حقیقت تهی می کند و حتی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان عرصه هنر حقیقت در مسیر تعالی جامعه گام برمی دارند

هنرمندان عرصه هنر حقیقت در مسیر تعالی جامعه گام برمی دارند