مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 17:102022-11-29اقتصادي

رفع تصرف بیش از 18 هکتار اراضی دولتی اردبیل در سال جاری


فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری، اقدام قانونی و رفع تصرف بیش از 18 هکتار از اراضی دولتی به ارزش 352 میلیارد تومان انجام شد.

- سرهنگ مهدی نوظهور 8 آذر در جلسه شورای معاونین با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال جاری مأمورین یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان اردبیل با هماهنگی دستگاه های قضایی و انتظامی و در اقدامی مشترک توانستند بیش از 18 هکتار از اراضی دولتی را رفع تصرف نمایند که نسبت به سال گذشته 36 درصد افزایش داشته است.

وی به ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده اشاره کرد و گفت: 352 میلیارد تومان ارزش رفع تصرفات اراضی از اول سال جاری در شهرهای اردبیل، مشکین شهر، خلخال، گرمی و نمین تابه حال بوده که مأمورین یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی اردبیل در 13 مأموریت اقدامات لازم دراین خصوص را انجام داده و تحویل اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل شد.

نوظهور از همراهی فرماندهان انتظامی استان، شهرستان ها و مسئولان قضایی در همکاری و همراهی با این مجموعه قدردانی کرد و گفت: سامانه 1656 آماده دریافت اخبار و گزارش های مستند و مستدل در جلوگیری و مقابله با هرگونه تصرف اراضی ملی است.

وی از اجرای احکام 123 هزار و 99 مترمربع خبر داد و گفت: اجرای احکام مذکور به ارزش 71 میلیارد تومان است که نسبت به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف بیش از 18 هکتار اراضی دولتی اردبیل در سال جاری

رفع تصرف بیش از 18 هکتار اراضی دولتی اردبیل در سال جاری