مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 16:002022-11-29سياسي

ترویج مکتب سلیمانی با مشارکت مردم در دستور کار قرار دارد


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به لزوم توجه به فرهنگ مقاومت گفت: ترویج مکتب سلیمانی با مشارکت مردم در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عزت زمانی ظهر سه شنبه در نشست ستادهای مردمی ترویج مکتب سلیمانی در کرمان اظهارداشت: جهاد تبیین در عرصه های مختلف باید در دستور کار قرار گیرد و مردم نسبت به ارزش ها و داشته های فرهنگی و اجتماعی آگاه شوند.

وی بیان کرد: دشمن در صدد است با نفوذ در جامعه به داشته های فرهنگی و اجتماعی کشور ضربه بزند و در این میان نقش نخبگان برای آگاه سازی جامعه بسیار ضروری است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: ترویج مکتب سلیمانی یکی از اقداماتی است که با مشارکت مردم در دستور کار قرار دارد و امروز شاهد هستیم که فرهنگ مقاومت با سرعت و قدرت در کشورهای منطقه در حال افزایش است و نقش محوری این فرهنگ قابل توجه است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: دشمن امروز متوجه شده است که شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی برای جهان استکبار خطرناک تر است و به همین دلیل از مکتب سلیمانی به شدت واهمه دارد و برای توقف آن دست به هر کاری می زند.

وی بیان کرد: مردمی شدن مکتب سلیمانی بسیار مورد تاکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج مکتب سلیمانی با مشارکت مردم در دستور کار قرار دارد

ترویج مکتب سلیمانی با مشارکت مردم در دستور کار قرار دارد