مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 15:252022-11-29اقتصادي

لزوم صیانت هوشمند از منابع طبیعی گلستان


رییس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه ارتشاء ناشی از عدم سیستم محوری است، افزود: با اجرای پنجره واحد مدیریت زمین، نامه به دست ارباب رجوع داده نمی شود و ارباب رجوع پشت در اتاق مدیران برای استعلام ها منتظر نمی ماند.

- حیدر آسیابی عصر امروز سه شنبه 8 آذر 1401 در آیین افتتاح سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در استان گلستان اظهار کرد: زمین یکی از بسترهای توسعه به ویژه در زمینه سرمایه گذاری بوده و با اجرای سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، هم صیانت از اراضی ملی و هم تسهیل در امر خدمت رسانی و تغییر روش و رویکرد سنتی به فناوری های به روز میسر می شود.

رییس کل دادگستری گلستان با تأکید بر اینکه بسیاری از چالش ها از جمله ارتشاء و امضاهای طلایی در نبود سیستم محوری رخ می دهد، ادامه داد: با اجرای پنجره واحد مدیریت زمین، نامه به دست ارباب رجوع داده نمی شود و ارباب رجوع پشت در اتاق مدیران برای استعلام ها منتظر نمی ماند.

وی با اشاره به اینکه در سایر پرونده ها هم طرفین می توانند در دادگاه، آنلاین شرکت کنند، خاطرنشان کرد: حذف تشریفات زائد در حوزه استعلام از الزامات است که راه اندازی پنجره مذکور این بخش را انجام می دهد.

آسیابی مشکل ارتشاء را عدم سیستم محوری عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات هوشمند مهمترین هدف است که با این حجم از زمین و منابع طبیعی در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم صیانت هوشمند از منابع طبیعی گلستان

لزوم صیانت هوشمند از منابع طبیعی گلستان