مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 14:492022-11-29سياسي

کنترل کیفی پروژه تقاطع غدیر توسط مشاور ذیصلاح انجام شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان وحید علی ضمیر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه قرارداد  پروژه تقاطع غیرهمسطح غدیر به صورت طرح و ساخت (EPC) است طراحی و نظارت بر حسن اجرای این پروژه بر عهده شرکت مهندسین مشاور هگزا بوده و مجری پروژه نیز شرکت بناسازان سپاهان اصفهان بوده و بر اساس قرارداد تمام مسئولیت ناشی از طراحی و اجرای پروژه بر عهده این مجموعه مشارکت است.

وی گفت: تا دو سال تضمین توسط مشارکت در قرارداد قید شده و تمام عواقب احتمالی ناشی از طراحی و اجرا بر عهده مشارکت است و هیچ مسئولیتی بر عهده شهرداری به عنوان کارفرما نیست.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری همدان با اشاره به ابهامات در نتایج آزمایش بتن گفت: مراحل کنترل کیفی کاملا بر اساس ضوابط و آیین نامه های جاری در حوزه عمرانی طی شده و آزمایشهای مورد نیاز مقاومت مصالح کل پروژه توسط دو آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان همدان و آزمایشگاه مستقر در کارگاه صورت گرفته است.

  وی با اشاره به نتایج آزمایش این دو آزمایشگاه گفت: ابهامات نتایج آزمایش بتن مدول دو عرشه بتنی پل ناشی از ابهامات در اختلاف نتایج این دو آزمایشگاه بود که مراتب عینا از سوی کارفرما به طراح پروژه ارسال شد و طراح پروژه با تحلیل مجدد و در نظر گرفتن نتایج اعلامی به صراحت ظرفیت باربری سازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل کیفی پروژه تقاطع غدیر توسط مشاور ذیصلاح انجام شده است

کنترل کیفی پروژه تقاطع غدیر توسط مشاور ذیصلاح انجام شده است