مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 13:102022-11-29اقتصادي

کاغذ از سنگ الیگودرز نیمه اول سال 1402 به بهره برداری می رسد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: کاغذ از سنگ الیگودرز را پیگیری کردیم و قول داده شده نیمه اول سال 1402 به بهره برداری برسد.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: کاغذ از سنگ الیگودرز را پیگیری کردیم و قول داده شده نیمه اول سال 1402 به بهره برداری برسد.

سیروس ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: منابع ارزی و ریالی کارخانه لاستیک سازی بارز الیگودرز تامین شده و کار آن به سرعت در حال انجام است.

وی گفت: عملیات اجرایی واحد فروآلیاژ الیگودرز هم اکنون با 20 درصد کار در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان بیان کرد: کاغذ از سنگ الیگودرز را پیگیری کردیم و قول داده شده نیمه اول سال 1402 به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: در بروجرد یک واحد فروسیلیس در منطقه ویژه اقتصادی در حال ایجاد است و در دهه فجر نیز یک واحد فروسیلیس دیگر در این شهر کلنگ زنی خواهد شد.

ابراهیمی عنوان کرد: آهک هیدراته پلدختر پیگیری شده و بخشی از موانع آن برداشته شده است و سرمایه گذار آن قول داده آن را نیمه اول سال 1402 به بهره برداری برساند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در خصوص صنایع فولاد لرستان گفت: جلسات بسیار زیادی برای فولاد ازنا برگزار شده و در آخرین جلسه ای که در دادگستری تهران داشتیم بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاغذ از سنگ الیگودرز نیمه اول سال 1402 به بهره برداری می رسد

کاغذ از سنگ الیگودرز نیمه اول سال 1402 به بهره برداری می رسد