مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 12:552022-11-29سياسي

آغاز تعمیرات زیرآبی و اساسی سه فروند یدک کش راهنمابر در بندر شهید رجایی


معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آغاز داکینگ و تعمیرات زیرآبی و اساسی یدک کش های ثارالله و احد و همچنین شناور راهنمابر قیام 7 بر روی سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی خبرداد.

- ایسنا/هرمزگان معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آغاز داکینگ و تعمیرات زیرآبی و اساسی یدک کش های ثارالله و احد و همچنین شناور راهنمابر قیام 7 بر روی سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی خبرداد.

محمدرضا پوررجبی با اشاره به آغاز داکینگ و تعمیرات زیرآبی و اساسی همزمان چند یدک کش و شناور راهنمابر بر روی سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی اظهار کرد: یدک کش ثارالله متعلق به هرمزگان، یدک کش احد متعلق به استان خوزستان و شناور راهنمابر قیام 7 نیز متعلق به اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر هفت فروند شناور نیز با کاربری های مختلف در حال تعمیر هستند،اظهارداشت : یک کش ثارالله به طول 30متر و عرض 9 متر برای انجام تعمیرات زیرآبی شامل خزه تراشی، ضخامت سنجی، تعویض نقاط خورده شده، تعمیرات شافت و پروانه و جایگزین کردن آندهای فرسوده از سی ام آبان بر روی سرسره تعمیراتی اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی مستقر و عملیات تعمیرات آن آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تعمیرات زیرآبی و اساسی سه فروند یدک کش راهنمابر در بندر شهید رجایی

آغاز تعمیرات زیرآبی و اساسی سه فروند یدک کش راهنمابر در بندر شهید رجایی