مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 12:402022-11-29ورزشي

چراپیروزی تیم ملی ایران برای مسلمانان و مستضعفان جهان اهمیت دارد؟


تحلیل گر سرشناس جهان عرب، ضمن پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا می گوید با برد ایران میلیون ها مسلمان و صدها هزار مستضعف خوشحال خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبد الباری عطوان، تحلیل گر و روزنامه نگار سرشناس جهان عرب با انتشار پیامی تصویری با برشمردن جنایت های آمریکا علیه ملت های منطقه، برای پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا، آرزوی موفقیت کرد.

پیام عطوان به شرح ذیل است: چطور می توانم دولتی که کشورهای ما را اشغال کرده دوست داشته باشم و تیمش را تشویق کنم؟ ایستادن در کنار آمریکا و تشویق کردن تیمشان در بازی مقابل ایران برای هر عرب زبانی ننگ است.

من می خواهم برای دهن کجی به آمریکا و حمایت از ایران از تیم ملی ایران طرفداری کنم و همانطور که پرچم تونس، مراکش، عربستان و قطر را در دست گرفتم، (در بازی امشب) پرچم ایران را نیز در دست خواهم گرفت.

هیچکس نمی تواند به من بگوید که از من عرب تر است من به عرب بودن و نژاد خودم افتخار می کنم، اما طایفه گرا و نژادپرست نخواهم بود.

آمریکا با چه منطقی یک نماد اسلامی و قرآنی را از پرچم ایران حذف می کند؟ پاسخ این است که آمریکا مغرور، متکبر و نژادپرست است و از دیگران تنفر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراپیروزی تیم ملی ایران برای مسلمانان و مستضعفان جهان اهمیت دارد؟

چراپیروزی تیم ملی ایران برای مسلمانان و مستضعفان جهان اهمیت دارد؟