مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 12:202022-11-29سياسي

نماینده شیراز: هزینه سالانه یک دانش آموز از یک زندانی کمتر است


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «متأسفانه هزینه ای که برای یک دانش آموز در سال پرداخت می شود، خیلی کمتر از هزینه ی پرداختی برای یک زندانی است»، - نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه هزینه ای که برای یک دانش آموز در سال پرداخت می شود، خیلی کمتر از هزینه ی پرداختی برای یک زندانی است ، اظهار کرد: هرچه توجه دولت به آموزش و پرورش بیشتر باشد، آمار زندانیان کاهش بیشتری خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز و عضو کمیسیون عمران مجلس در جلسه روز سه شنبه 8 آذر 1401 مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار توجه بیشتر این وزارتخانه به آسیب دیدگان اجتماعی به ویژه معلولان، زنان بی سرپرست و معتادان بیمار شد و گفت: آسیب های اجتماعی در کشور رو به افزایش است بنا براین باید توجه بیشتری به پرسنل سازمان بهزیستی وجود داشته باشد.

وی در تذکر دیگری خطاب به دولت اظهار کرد: پرسنل سازمان محیط زیست به ویژه محیط بانان را دریابید؛ این محیطبانان در سرما و گرما جان خود را در کف دست گرفتند اما در پرداخت حقوق حداقل دریافتی را از دولت دارند.

این نماینده مجلس در تذکر دیگری به رییس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: توجه بیشتری به بودجه آموزش و پرورش خصوصاً مدارس منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده شیراز: هزینه سالانه یک دانش آموز از یک زندانی کمتر است

نماینده شیراز: هزینه سالانه یک دانش آموز از یک زندانی کمتر است