مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 11:302022-11-29ورزشي

با اسلحه مخفی آمریکا در جام جهانی آشنا شوید؛ شرح وظایف مشخص است!


نشریه وال استریت ژورنال در آستانه دیدار تیم آمریکا و تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران، در گزارشی به حضور نظامی آمریکا در پایگاه قطر و تاثیر احتمالی آن بر نتیجه بازی پرداخته است! - نشریه وال استریت ژورنال در آستانه دیدار تیم آمریکا و تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران، در گزارشی به حضور نظامی آمریکا در پایگاه قطر و تاثیر احتمالی آن بر نتیجه بازی پرداخته است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تیم های آمریکا و ایران در آخرین بازی خود در دور گروهی جام جهانی 2022، امشب از ساعت 22:30 دقیقه به مصاف هم می روند؛ دیداری هیجان انگیز و حساس که یادآور بازی مشهور دو تیم در جام جهانی 98 فرانسه است.

در آستانه این دیدار وال استریت ژورنال در گزارشی به موضوعی پرداخته که کمتر کسی درباره آن مطلب منتشر کرده است؛ نقش پایگاه نیروی هوایی آمریکا در قطر در بازی تیم ملی فوتبال این کشور در جام جهانی.

مسئولیت دنیل بِر، سرگرد نیروی هوایی آمریکا در اینجا، عمدتا پشت میزنشینی، نامه نگاری و تلفن زدن است.

اما از زمانی که به قطر اعزام شده، مشتاقانه به دنبال دو اتفاق بوده است؛ یکی کاهش دمای هوا و دیگری رسیدن تیم ملی فوتبال مردان آمریکا به دوحه.

آمریکایی ها در دیدار برابر انگلیس به هیچ عنوان دست و پا بسته نبوده و هرچند به تساوی بدون گل رضایت دادند، اما پیش بینی ها درباره از پیش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اسلحه مخفی آمریکا در جام جهانی آشنا شوید؛ شرح وظایف مشخص است!

با اسلحه مخفی آمریکا در جام جهانی آشنا شوید؛ شرح وظایف مشخص است!