مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 10:202022-11-29اقتصادي

مدت بازپرداخت وام دانشجویی از 60 به 36 ماه کاهش یافت


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: دانشجویان ورودی 95 که طی مدت زمان 9 ماهه، برای تقسیط وام خود اقدام نکرده اند، بازپرداخت وام آنها از 60 ماه به 36 ماه کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، مسعود گنجی، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جریان بازدید از پروژه ها و خوابگاه های دانشگاه ملایر از اختصاص 800 میلیارد تومان اعتبار به صندوق رفاه دانشجویان برای پرداخت وام های دانشجویی خبر داد و گفت: این اعتبار برای پرداخت وام ضروری، وام ودیعه مسکن، وام تحصیلی و وام شهریه در نظر گرفته شده است.

دانشجویان می توانند تا 16 آذرماه از طریق سایت صندوق رفاه دانشجویان برای دریافت وام تحصیلی، وام ودیعه مسکن و وام شهریه ثبت نام کنند.

همچنین ثبت نام وام ضروری نیز از 21 آبان ماه آغاز شده است، تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی به دانشجویان کم بضاعت و مستعد تعلق می گیرد.

گنجی یادآوری کرد: وام تحصیلی برای دوره کاردانی و کارشناسی 2 و نیم میلیون تومان، برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد 3 میلیون تومان و برای دوره دکتری 6 و نیم میلیون تومان پرداخت می شود.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه مبلغ تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی به هر دانشگاه براساس عملکرد سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدت بازپرداخت وام دانشجویی از 60 به 36 ماه کاهش یافت

مدت بازپرداخت وام دانشجویی از 60 به 36 ماه کاهش یافت