مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 09:202022-11-29اجتماعي

تعداد ایستگاه های پایش کیفی هوای کرمانشاه افزایش می یابد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به مصوبات سفر استانی هیئت دولت، گفت: تعداد ایستگاه های پایش کیفی هوای کرمانشاه افزایش می یابد.

- احد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر در استان کرمانشاه 9 ایستگاه پایش کیفیت آلودگی هوا وجود دارد و با توجه به نیازسنجی انجام شده این تعداد باید افزایش یابد.

وی افزود: در سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه قرار شد چهار ایستگاه پایش آلودگی هوا 2 ایستگاه در غرب استان یعنی شهرستان های روانسر و گیلانغرب و 2 ایستگاه در شرق استان یعنی شهرستان های سنقروکلیایی و صحنه راه اندازی شود.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: اعتبار سفر استانی رییس جمهور به استان کرمانشاه برای راه اندازی چهار ایستگاه جدید پایش آلودگی هوا هنوز دریافت نشده و به محض دریافت نسبت به احداث ایستگاه ها اقدامات لازم انجام می شود.

جلیلیان خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی در خصوص میزان آلودگی هوا و درصد کیفیت آن از مطالبات مردمی بوده که باید به شکل دقیق انجام شود.

وی با اشاره به سالم بودن ایستگاه های پایش آلودگی هوا در استان کرمانشاه عنوان کرد: اطلاعات دریافتی از ایستگاه های پایش کیفیت هوا به شکل دقیق و آنلاین انجام می پذیرد اما در شهرستان قصرشیرین با مشکل روبه رو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد ایستگاه های پایش کیفی هوای کرمانشاه افزایش می یابد

تعداد ایستگاه های پایش کیفی هوای کرمانشاه افزایش می یابد