مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 08:152022-11-29اقتصادي

گام های محکم برای جلوگیری از قاچاق سوخت در عنبرآباد


فرماندار شهرستان عنبرآباد استفاده از کارت آزاد سوخت را مستلزم ارائه رسید درخواست صدور کارت سوخت المثنی اعلام کرد.

- ایسنا/کرمان فرماندار شهرستان عنبرآباد استفاده از کارت آزاد سوخت را مستلزم ارائه رسید درخواست صدور کارت سوخت المثنی اعلام کرد.

یزدان افشاری پور در گفت وگو با ایسنا از اجرای گام های بعدی برخورد با عاملان قاچاق سوخت در شهرستان عنبرآباد خبر داد و گفت: با توجه به سواستفاده برخی افراد از کارت های آزاد سوخت و قاچاق فرآورده های نفتی و ایجاد مشکلات عدیده برای مردم از این به بعد استفاده از کارت های آزاد سوخت در جایگاه های عرضه سوخت فقط با ارائه رسید درخواست صدور کارت سوخت المثنی امکان پذیر است.

وی اجرای طرح کُدینگ را مستلزم تامین زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری دانست و افزود: علاوه بر نصب پلاک خوان در جایگاه های عرضه سوخت، افراد فاقد کارت سوخت شخصی باید نسبت به ثبت نام اقدام و تا صدور کارت با استفاده از رسید دریافت شده با کارت های آزاد سوخت جایگاه سوختگیری کنند.

فرماندار عنبرآباد از اجرای موقت طرح سوختگیری با رسید ثبت نام برای کارت المثنی خبر داد و اظهار کرد: این طرح به صورت موقت اجرا خواهد شد و در آینده همه کارت های آزاد سوخت جمع آوری خواهند شد و افراد باید هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام و دریافت کارت سوخت شخصی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های محکم برای جلوگیری از قاچاق سوخت در عنبرآباد

گام های محکم برای جلوگیری از قاچاق سوخت در عنبرآباد