مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 19:552022-11-28سياسي

عده ای به دنبال تحریف شخصیت میرزا کوچک جنگلی هستند


امام جمعه آستارا با اشاره به تلاش برخی برای تحریف شخصیت میرزا کوچک جنگلی گفت: برگزاری همایش ها مشخص کننده شخصیت دینی میرزا کوچک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری در دیدار بسیجیان در موردش فرمودند، خیلی از چهره های سرشناس کشور ما قبل از انقلاب اسلامی و تشکیل بسیج، بسیجی بودند یکی از آنها میرزا کوچک خان جنگلی بود.

وی ادامه داد: در این سال های اخیر خیلی ها سعی کردند که شخصیت میرزا را دستخوش تحریفات کنند و مطالبی را به دروغ نسبت داده و سعی کنند که این شخصیت روحانی را که یقیناً حرکتش اسلامی و خدایی بود را جور دیگری مصادره به مطلوب کنند که برگزاری چنین همایش هایی روشن می کند که او دارای شخصیتی کاملاً دینی و افتخار استان و کشور ما است.

حجت الاسلام مرتضی عبداللهی با بیان اینکه میرزا کوچک یک شخصیت غیور و متعصب در دین بود، افزود: مبارزه میرزا کوچک در اوج غربت، مظلومیت، بدون پشتیبانی و در اوج خیانت ها و نفوذها بود.

مدیر مؤسسه مطالعات و مبارزات انقلاب اسلامی گیلان گفت: میرزا کوچک خان جنگلی با قیام خود در مقابل دولت مرکزی و عمال و دست نشانده های استعمارگران بارها در جنگ های متعدد تا جایی که توانست مقاومت کرد و امروز در فضای مجازی با تحریف تاریخ رضاخان را مؤسس ارتش نوین ایران می نامند در حالی که حتی یک ساعت هم نتوانست در برابر تهاجم نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای به دنبال تحریف شخصیت میرزا کوچک جنگلی هستند

عده ای به دنبال تحریف شخصیت میرزا کوچک جنگلی هستند