مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 18:152022-11-28سياسي

بهره گیری از ظرفیت بنیاد مستضعفان برای کمک به میراث فرهنگی


تلاش داریم تا از ظرفیت بنیاد مستضعفان و سایر دستگاه ها برای کمک به میراث فرهنگی و گردشگری استان استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد قناعت عصر دوشنبه در مراسم افتتاح پنجمین نمایشگاه صنایع دستی استان در پاسخ به سوالی در خصوص موضوع مشارکت بنیاد مستضعفان در طرح احیا و بهسازی باغ اکبریه، گفت: سند بهره برداری از باغ اکبریه همچون گذشته در اختیار و نظارت اداره کل میراث فرهنگی استان می باشد و قرار نیست تغییری در این بخش شکل بگیرد بلکه هدف، استفاده از توان و ظرفیت های بنیاد مستضعفان و سایر دستگاه ها برای کمک به میراث فرهنگی و گردشگری استان است.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی در حوزه صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی از استان های اول است، گفت: با توجه به اینکه بنیاد مستضعفان در حوزه موزه خیلی توانمند و صاحب نظر است از آنها خواسته ایم که خارج از شرح وظایف خود در این زمینه در استان هزینه کنند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: این کار با نظارت میراث فرهنگی و بر اساس پروتکل های میراث انجام خواهد شد و در نهایت تحویل میراث فرهنگی می شود.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید نسبت به آثار تاریخی حساسیت داشته باشیم، تصریح کرد: با بسته پیشنهادی که در استان برای ارائه به بنیاد مستضعفان تهیه می شود امیدواریم کار خوبی در این زمینه انجام شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت بنیاد مستضعفان برای کمک به میراث فرهنگی

بهره گیری از ظرفیت بنیاد مستضعفان برای کمک به میراث فرهنگی