مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 18:002022-11-28اقتصادي

تهران-شمال با چاشنی تصادف وترافیک/پروژه های بزرگراهی به مقصدنرسید


آخر هفته یا تعطیلات جاده های شمال مملو از گردشگرانی می شود که همه از وضعیت ترافیک و تصادفات این محورها گلایه مندند درحالی که پروژه های بزرگراهی و آزادراهی این مسیر همچنان به مقصد نرسیده است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: نزدیکی به پایتخت، وجود مواهب طبیعی، برخورداری از تمدن و سبقه تاریخی کهن و همچنین داشتن آب وهوای دل نشین و چهارفصل، استان های شمالی را به قطب گردشگری کشور تبدیل کرده است و سالانه میلیون ها نفر به این استان ها سفر می کنند که این ظرفیت عظیم می تواند به رکن اقتصادی و اشتغال پایدار تبدیل شود.

حضور مسافران و گردشگران اگرچه موجب رونق بخشی اقتصاد برخی افراد، بازاریان و کسبه می شود اما تراژدی خسته کننده ترافیک و همچنین تصادفات مرگبار را به همراه دارد که ضعف زیرساختی را نمایش می دهد.

نبود زیرساخت های مناسب در بخش راه و محدودیت دسترسی ها سبب شده تا مسافران و مجاوران، ساعت ها وقتشان را در ورودی و خروجی استان های شمالی صرف کنند.

کافی است یکی از روزهای تعطیل و آخر هفته به جاده های شمالی کشورمان سری بزنید تا خودروهای به صف کشیده ای را ببینید که با ترافیک سنگین جاده ها را به وصل کرده اند تا بعد از معطلی چندساعته به مرکز و سایر نقاط استان های شمالی برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران-شمال با چاشنی تصادف وترافیک/پروژه های بزرگراهی به مقصدنرسید

تهران-شمال با چاشنی تصادف وترافیک/پروژه های بزرگراهی به مقصدنرسید