مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 18:002022-11-28ورزشي

ایران با پذیرش شکست برابر پاکستان، فینالیست شد


تیم والیبال نوجوانان ایران در آخرین دیدار مرحله مقدماتی لیگ ملت های منطقه مرکزی آسیا نتیجه را به میزبان واگذار کرد و فردا در دیدار نهایی دوباره با این تیم بازی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت های منطقه مرکزی آسیا که از روز سوم آذر با حضور پنج تیم پاکستان، ایران، بنگلادش، افغانستان و سری لانکا به میزبانی شهر لاهور پاکستان آغاز شده بود، امروز دوشنبه هفتم آذر به پایان رسید.

در نخستین مسابقه امروز تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که صعودش به دیدار نهایی این رقابت ها قطعی شده بود، به مصاف تیم ملی پاکستان رفت و سه بر صفر نتیجه را به حریف واگذار کرد.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان در اکثر دقایق این مسابقه از ترکیب غیراصلی استفاده کرد تا به بازیکنان اصلی برای مسابقه فردا (دیدار نهایی) استراحت داده باشد.

پاکستانی ها با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 20 و 25 بر 17 به پیروزی رسیدند و با 4 برد و 12 امتیاز در صدر جدول مسابقات قرار گرفتند و تیم ایران با سه برد و 9 امتیاز موفق به کسب رتبه دوم جدول شد و راهی دیدار نهایی شد.

این مسابقات در یک گروه برگزار می شود و تیم های پاکستان و ایران (اول و دوم جدول) فردا در دیدار نهایی به مصاف یکدیگر می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران با پذیرش شکست برابر پاکستان، فینالیست شد

ایران با پذیرش شکست برابر پاکستان، فینالیست شد