مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 17:002022-11-28اقتصادي

اشتغالزایی 100 کهگیلویه و بویراحمدی به واسطه شرکت های فناور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مدیر پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمدی با اشاره به اینکه مجموع اشتغال در این حوزه از سال 97 تا خردادماه امسال 400 مورد بوده است، - در 5 ماهه اخیر 100 کهگیلویه و بویراحمد از طریق راه اندازی 15 واحد و شرکت فناور صاحب شغل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مدیر پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمدی با اشاره به اینکه مجموع اشتغال در این حوزه از سال 97 تا خردادماه امسال 400 مورد بوده است، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و همکاری با شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور این تعداد به 500 نفر رسید.

محسن فرزین افزود: مجتمع فناوری سلامت یاسوج تیرماه امسال به منظور مرکز استقرار و ارائه خدمات تخصصی به شرکت های فناور و دانش بنیان در زمینه های داروسازی، فناوری پزشکی و بهداشتی، صنایع غذایی در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون فرایند بهسازی، متناسب سازی و تجهیز آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پیش از این تنها یک شرکت فناور در این مجتمع وجود داشت ادامه داد: این مجتمع پس از بهره برداری، بیش از 60 شرکت فناور و دانش بنیان و چندین شتاب دهنده و کارگزار حوزه سلامت را در خود جای می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی 100 کهگیلویه و بویراحمدی به واسطه شرکت های فناور

اشتغالزایی 100 کهگیلویه و بویراحمدی به واسطه شرکت های فناور