مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 16:262022-11-28ورزشي

آزادی و ارفاقات قانونی برای 30 زندانی استان سمنان در پی دستور اژه ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان بعدازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از برگزاری دومین مسابقه تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی 2022 و کسب پیروزی مسرت بخش، رییس قوه قضاییه دستورالعمل اعمال مساعدت و ارفاق قانونی به زندانیان حائز شرایط را ابلاغ کرد.

وی افزود: با هوشمندی رییس قوه قضاییه و اعمال رأفت اسلامی برای زندانیانی که امکان مساعدت قانونی آنان وجود داشت، بلافاصله به مراجع قضایی سراسر استان اعلام شد تا با تشکیل کارگروه ویژه ای نسبت به بررسی تمامی پرونده های زندانیان و شناسایی مشمولان اقدام کنند و موجبات آزادی آنان فراهم شود.

رییس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: در جریان حوادث و اغتشاشات اخیر هیچ زندانی بلاتکلیفی در زندان های استان سمنان نگهداری نشده و چنانچه امکان تودیع تأمین مناسب قانونی صادره را داشتند، شرایط آزادی آنان اتفاق می افتاد.

عبداللهی عنوان کرد: در نهایت اجرای این دستورالعمل ویژه، تعداد 23 نفر از متهمان اغتشاشات اخیر که تأثیر عمل آنان خفیف بوده از ارفاقات قانونی بهره مند و هفت نفر از زندانیان نیز با تودیع تأمین از زندان آزاد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی و ارفاقات قانونی برای 30 زندانی استان سمنان در پی دستور اژه ای

آزادی و ارفاقات قانونی برای 30 زندانی استان سمنان در پی دستور اژه ای