مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 16:222022-11-28سياسي

چرا باید اتوبوس های فرسوده در مناطق کم برخوردار استفاده شود؟


رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه بسیاری از اتوبوس های فرسوده و مستعمل به مناطق محروم، کم برخوردار و پرتردد شهر ارسال شده است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهدی حیدری صبح امروز در جلسه کمیسیون فنی عمرانی با بیان اینکه حمل و نقل عمومی یکی از بزرگ ترین ملاحظات در بحث توسعه جوامع است، اظهار کرد: توسعه پایدار مبتنی بر حمل و نقل بوده که در بسیاری از جوامع علمی پذیرفته شده است.

وی با تأکید بر اینکه تا زمانی که توسعه پایدار مبتنی بر حمل و نقل محقق نشود توسعه جوامع ممکن نیست، گفت: مشکلات ترافیکی در کنار بحران آب، جمعیت، ریزگردها و… یکی از بحران هاست.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: در ساعاتی از شبانه روز برخی محورهای مواصلاتی شهر همدان با ترافیک سخت مواجه بوده و یا مسدود است.

حیدری بازیگران حوزه ترافیک را متعدد دانست و افزود: در این حوزه بخش های مختلف از راهداری تا شهرداری نقش دارند اما هیچ یک به اندازه شهرداری ها نمی توانند این حوزه را پشتیبانی کنند.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری ها مراجع کیفی سازی و مطلوب سازی حمل و نقل عمومی هستند، تصریح کرد: تا زمانی که سامانه اتوبوسرانی مطلوب نباشد، شهروند با خودروی شخصی تردد می کند و این موضوع باعث ایجاد ترافیک می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا باید اتوبوس های فرسوده در مناطق کم برخوردار استفاده شود؟

چرا باید اتوبوس های فرسوده در مناطق کم برخوردار استفاده شود؟