مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 11:552022-11-28سياسي

دعوت از محققان برای پیاده سازی سامانه های شناخت داده ها


ستاد علوم شناختی معاونت علمی با انتشار فراخوانی، از محققان در زمینه پیاده سازی سامانه تشخیص موضع کاربران در شبکه های اجتماعی، دعوت به همکاری کرد.

- ستاد علوم شناختی معاونت علمی با انتشار فراخوانی، از محققان در زمینه پیاده سازی سامانه تشخیص موضع کاربران در شبکه های اجتماعی، دعوت به همکاری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، از سوی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی فراخوانی برای توسعه سامانه تشخیص موضع کاربران شبکه های اجتماعی با استفاده از روش های تشخیص موضع و همچنین تحلیل احساس هدفمند را منتشر کرد.

این سامانه با استفاده از مدل های تحلیل متن مبتنی بر هوش مصنوعی، موضع (موافق، مخالف) کاربران رسانه های اجتماعی را نسبت به موضوعات مهم اجتماعی برآورد می کند.

کاربران همچنین می توانند بر اساس نیاز، مدل تشخیص موضع روی داده مورد نظر خود شخصی سازی کنند.

این پروژه ازجمله ده ها طرح تحقیقاتی علوم محاسباتی است که در راستای حمایت از تولید و تجاری سازی پروژه های دانش بنیان برای کمک به توسعه پایدار در حوزه شناختی است که منجر به برگزاری دو فراخوان شده است.

دراین فراخوان ها از مراکز وگروه های دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه جمع آوری یا تحلیل داده های دیجیتال برای مشارکت در ایجاد زیر ساخت های نرم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از محققان برای پیاده سازی سامانه های شناخت داده ها

دعوت از محققان برای پیاده سازی سامانه های شناخت داده ها