مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 09:502022-11-28اقتصادي

دریافت کارت هوشمند ملی بیش از 94 درصد واجدان شرایط در چهارمحال و بختیاری


معاون امور اسناد هویتی اداره کل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور 770 هزار و 592 قطعه کارت هوشمند ملی در استان، گفت: از ابتدای صدور طرح کارت هوشمند ملی، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون امور اسناد هویتی اداره کل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور 770 هزار و 592 قطعه کارت هوشمند ملی در استان، گفت: از ابتدای صدور طرح کارت هوشمند ملی، تاکنون بیش از 94 درصد واجدان شرایط کارت خود را دریافت کرده اند.

سید مهدی موسوی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون درخواست 22 هزار و 755 نفر برای کارت هوشمند ملی ثبت و در صف انتظار صدور کارت قرار دارند.

معاون امور اسناد هویتی اداره کل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری افزود: در یک برهه زمانی روند صدور کارت هوشمند ملی کُند پیش رفت که اکنون صدور کارت با سرعت بیشتری انجام می شود، البته در ابتدای آغاز طرح چهارمحال و بختیاری جزو استان های پیشرو در زمینه صدور کارت هوشمند ملی بود و اکنون نیز جزو استان های برتر کشور در زمینه اخذ درخواست کارت هوشمند ملی است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای صدور طرح کارت هوشمند ملی در استان تاکنون 770 هزار و 592 قطعه کارت صادر شده است، تصریح کرد: تاکنون بیش از 94 درصد از متقاضیان کارت هوشمند ملی خود را دریافت کرده اند، البته افرادی که تاکنون برای کارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت کارت هوشمند ملی بیش از 94 درصد واجدان شرایط در چهارمحال و بختیاری

دریافت کارت هوشمند ملی بیش از 94 درصد واجدان شرایط در چهارمحال و بختیاری