مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 09:452022-11-28اقتصادي

برخی تصمیمات غیر کارشناسی، کشاورزی را در آستانه نابودی قرار داد


دبیر نظام صنفی کشاورزی بردسکن گفت: برخی تصمیمات غیر کارشناسی اعلام شده از مرکز استان به شهرستان ها، ضمن موجب بروز مشکلات بیشتر، کشاورزی را در آستانه نابودی قرار داده است.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر نظام صنفی کشاورزی بردسکن گفت: برخی تصمیمات غیر کارشناسی اعلام شده از مرکز استان به شهرستان ها، ضمن موجب بروز مشکلات بیشتر، کشاورزی را در آستانه نابودی قرار داده است.

شمس الدین نوروزیان، در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه 85 درصد مردم بردسکن کشاورز هستند، از این شهرستان به عنوان یکی از قطب های کشاورزی استان و کشور نام برد و افزود: در تولید محصولات انار، انجیر، پنبه، پسته و زیره سبز همواره این شهرستان دارای رتبه در سطح استان و کشور است.

وی خاطرنشان کرد: بردسکن از باغات بسیار پیشرفته و مدرنی برخوردار است و کشاورزان از دانش بومی بسیار خوبی برخوردارند به طوری که این دانش را به تمامی شهرهای همجوار خود انتقال داده اند.

دبیر نظام صنفی کشاورزی بردسکن تصریح کرد: به دلیل کیفیت پسته بردسکن، تمامی کشورهای شرقی خواهان محصول این شهرستان هستند، به مرحله ای رسیدیم که کشاورزی بردسکن همانند درخت بارور تنومندی شده است.

وی بیان کرد: هرچند از چندین سال قبل کشاورزی با خشکسالی درگیر شده اما در کنار این خشکسالی برخی تصمیمات غیر کارشناسی که از مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی تصمیمات غیر کارشناسی، کشاورزی را در آستانه نابودی قرار داد

برخی تصمیمات غیر کارشناسی، کشاورزی را در آستانه نابودی قرار داد