مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 09:352022-11-28سياسي

بسیج در جذب حداکثری نقش مؤثری دارد


بسیجی باید صبر راهبردی از خود نشان دهد و قدمی جلوتر از مقام معظم رهبری برندارد که این خود به جذب حداکثری منجر خواهد شد.

- رییس دانشگاه صنعتی مالک اشتر گفت: بسیجی باید صبر راهبردی از خود نشان دهد و قدمی جلوتر از مقام معظم رهبری برندارد که این خود به جذب حداکثری منجر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهستند که همواره چفیه به گردن دارند، این رفتار ایشان را ناشی از آماده بودن در همه کارزارهای علمی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی عنوان کرد.

رییس دانشگاه صنعتی مالک اشتر در ادامه بزرگترین جهاد را جهاد با نفس خواند و گفت: در این کارزار هرچقدر دعوی نظام و دین داشته باشید از شما انتظار بیشتری دارند؛ پس باید همگی از قدم هایی که در زمینه فردی و اجتماعی برمی داریم، مراقبت کنیم.

وی اهانت های اخیر به مقدسات و قرآن کریم در اغتشاشات را ناشی از لقمه حرام برشمرد و افزود: وجدان کاری، و شرافت کاری داشته باشید.

نماز اول وقت را فراموش نکنید و سعی کنید در نماز جماعت حضور داشته باشید که خیرات فراوانی در زندگی شما به وجود خواهد آورد.

جانشین سابق وزیر دفاع با بیان اینکه در دانشگاه به دنبال توسعه ایمان و تقوا و وحدت کلمه هستیم، ادامه داد: هیئت علمی و استاد با بالاترین درجه علمی اگر اهل تقوا نباشد، برای ما ارزشی ندارد و همه ما در هر جایگاهی که هستیم، باید به مقام معظم رهبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج در جذب حداکثری نقش مؤثری دارد

بسیج در جذب حداکثری نقش مؤثری دارد