مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 09:202022-11-28اقتصادي

راهکارهایی برای افزایش درآمد کشاورزان


یک کارشناس کشاورزی مدرن کردن کشاورزی، توسعه کشت های کنترل شده، کم کردن فاصله عملکرد کشاورزان معمولی و پیش رو و تکمیل زنجیره ارزش محصولات کشاورزی را از راهکارهای مهم برای افزایش درآمد کشاورزان عنوان کرد.

- امیر یاوری در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اهمیت علمی کردن کشاورزی در راستای افزایش درآمد کشاورزان، گفت: باید با آموزش روش های نوین کاشت، داشت و برداشت، کشاورزان را به سمت کشاورزی نوین برده تا شاهد افزایش درآمد آنها باشیم.

یاوری با اشاره به سنتی بودن کشاورزی در کرمانشاه، گفت: باید کشاورزی سنتی را کنار گذاشته و به سمت کشاورزی دانش بنیان و مدرن برویم.

عضو هیئت رییسه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به فاصله زیاد بین تولیدات کشاورزان معمولی و پیش رو، گفت: باید با آموزش کشاورزان این فاصله را کم کرده و از این طریق در جهت افزایش تولیدات استان تلاش کنیم.

وی بهره گیری از تکنولوژی بالا، استفاده از بذور اصلاح شده، رعایت اصول علمی کاشت و استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مدرن را از ویژگی های کشاورزان پیش رو برشمرد و افزود: کشاورزان پیش رو یا خودشان تحصیلات آکادمیک داشته و به سمت استفاده از تکنولوژی رفته اند و یا آنهایی هم که سواد دانشگاهی نداشته اند با استفاده از ظرفیت دانش آموختگان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی برای افزایش درآمد کشاورزان

راهکارهایی برای افزایش درآمد کشاورزان