مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 08:502022-11-28اقتصادي

خانه به دوشی بانوان کارآفرین اهوازی /محل عرضه محصولات تامین نشد


بیش از 200بانوی کارآفرین و خودسرپرست اهوازی به دنبال محلی ثابت برای فروش و محصولات تولیدی خود هستند که نه شهرداری در این زمینه همکاری دارد و نه دیگر نهادهای ذیربط به فکر آنها هستند.

- خبرگزاری مهر ؛ گروه استان ها: برخی زنان بی سرپرست برای کسب روزی همواره روی پای خود ایستاده و بار زندگی خود را به دوش کسی نگذاشته اند؛ آنها همواره با تولید محصولات مختلف از جمله صنایع غذایی ارگانیک، صنایع دستی، کیف و لباس و با به فروش رساندن آنها هزینه ای را برای امرار معاش خانواده خود دریافت می کنند اما در اهواز بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار این روزها با مشکل بزرگی به نام نبود جای مناسب برای ارائه دستاوردها و دسترنج های خود دست و پنجه نرم می کنند و مکان ثابتی را برای عرضه محصولات تولیدی ندارند؛ آنها از سویی دیگر به واسطه ضعف بنیه اقتصاد نیز توان تأمین هزینه های سنگین و نجومی را برای اجاره مکان دائمی برای عرضه محصولات خود ندارند.

از طرف دیگر گذشت زمان و شرایط آب و هوایی می تواند به دسترنج آنها آسیب جدی بزند و مشکلات بسیاری را ایجاد کند؛ تأمین مکان دائمی برای نمایش دستاوردها و تولیدات تنها خواسته آنهاست.

یکی از نکات قابل تأمل در کلان شهر اهواز با وجود ظرفیت های عظیم اقتصادی این است که مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان خود خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه به دوشی بانوان کارآفرین اهوازی /محل عرضه محصولات تامین نشد

خانه به دوشی بانوان کارآفرین اهوازی /محل عرضه محصولات تامین نشد