مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 22:102022-11-27ورزشي

اختصاص اعتبار برای احداث 6 زمین چمن مصنوعی در پلدختر


نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص شش میلیارد تومان برای احداث شش زمین چمن مصنوعی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حمیدرضا کاظمی امروز یکشنبه در نشست با رؤسای هییت های ورزشی شهرستان پلدختر خطاب به مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به مشکلات این حوزه در شهرستان پلدختر، اظهار داشت: نیاز مجموعه ورزشی شهید سرمالیان این شهرستان به خوابگاه، نیاز شهر معمولان به احداث سالن ورزشی با توجه به استعدادهای فراوان ورزشی به ویژه در رشته های کشتی، فوتبال و رزمی از جمله مشکلات پیش رو ورزشکاران این منطقه است.

ضرورت تجهیز سالن های ورزشی پلدختر وی، افزود: شهر تازه تأسیس سراب حمام برای فعالیت های ورزشی نیاز به احداث ظرفیت های ورزشی از جمله زمین چمن، سالن ورزشی و… دارد تا مورد استفاده جوانان قرار گیرد و این مطالبه به حق مردم است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، گفت: تکمیل سالن سقف کوتاه در روستای افرینه با توجه به حوادثی که به علت نبود سالن در جاده افرینه به معمولان اتفاق افتاد و موجب از بین رفتن چند جوان شد یکی دیگر از مطالبات مردم بخش معمولان در حوزه ورزش است.

کاظمی، افزود: انتظار می رود به هیئت های ورزشی به گونه ای کمک شود که بتوانند کارها و امور جزیی مربوط به خود را اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار برای احداث 6 زمین چمن مصنوعی در پلدختر

اختصاص اعتبار برای احداث 6 زمین چمن مصنوعی در پلدختر