مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 19:052022-11-27اقتصادي

ثبت بیش از 187 هزار تقاضا برای مسکن ملی در فارس


شیراز _مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس گفت: تاکنون تقاضای 187 هزار و 871 متقاضی نهضت ملی مسکن در فارس به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عطاالله زمانی با اشاره به استقبال خوب شهروندان در استان فارس از این طرح یاد آور شد: شهروندان متقاضی در 26 شهر جنوب فارس و در حوزه مسؤولیت اداره کل راه و شهرسازی لارستان و 84 شهر سایر نقاط استان و در حوزه مسؤولیت راه و شهرسازی فارس تقاضای خود را به ثبت رسانده اند.

مهندس زمانی با بیان اینکه نهضت ملی مسکن پر شتاب و با اراده و انگیزه در استان فارس در حال اجرا است خاطر نشان کرد: 34 هزار و 920 تقاضای شهروندان در حوزه لارستان و 152 هزار و 951 تقاضا در سایر شهرستان های استان فارس به ثبت رسیده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد: بنیاد مسکن دراین مناطق متولی اعطای تسهیلات به متقاضیان است گفت: در اغلب مناطق زمین مورد نیاز تأمین گردیده و با اجرای مراسم قرعه کشی و تخصیص زمین کار ساخت واحدهای مسکونی آغاز شده است، متقاضیان نهضت ملی مسکن در این مناطق با استفاده از تسهیلاتی که از سوی بنیاد مسکن و با مشارکت بانک های عامل پرداخت می گردد و با تأمین مصالح کار احداث واحدهای نهضت ملی مسکن را آغاز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 187 هزار تقاضا برای مسکن ملی در فارس

ثبت بیش از 187 هزار تقاضا برای مسکن ملی در فارس