مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 18:552022-11-27ورزشي

جهاد تبیین یک امر جدی و پراهمیت است


امام جمعه کرج با بیان اینکه جهاد تبیین یک امر جدی و پراهمیت است، گفت: مدرسه محل خدمت خود را مرکز عالم بدانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی بعد از ظهر یکشنبه در همایش مبلغان و مربیان طرح تربیتی امین در مدارس البرز با عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج، با اشاره به طرح تربیتی امین در مدارس البرز، عنوان کرد: این طرح چندین سال است که در مدارس استان در حال اجراست که الحمدالله امسال نیز با یک نواخت و هیجان بیشتری ادامه پیداکرده است.

آیت الله حسینی همدانی در بخش دیگری با اشاره به روایتی از رسول الله صلی الله علیه و آله که می فرمایند: لا تَکرَهُوا الفِتنَهَ فی آخِرِ الزمانِ؛ فإنّها تُبِیرُ المُنافِقینَ ، بیان داشت: پیامبر خدا فرمودند: در آخر الزمان فتنه را ناخوش نداشته باشید؛ زیرا آن فتنه ها منافقان را نابود می سازد .

وی در ادامه افزود: جریانات و اغتشاشات اخیر باعث شد تا چهره منافقین بهتر از گذشته آشکار شود و چهره کسانی که از نظام اسلامی ارتزاق می کردند اما در این جریانات چنگ بر صورت نظام کشیدند، آشکار شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری با اشاره به پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل ولز در جام جهانی، بیان داشت: این پیروزی تیم ملی باعث شد تا تمام رشته های معاندین پنبه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین یک امر جدی و پراهمیت است

جهاد تبیین یک امر جدی و پراهمیت است