مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 16:352022-11-27حوادث

سارق زورگیر با شلیک گلوله پلیس در ورامین زمین گیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در حین سرقت در ورامین خبر داد و گفت: متهم در حین سرقت از مغازه پس از درگیری با مأموران زمین گیر و دستگیر شد.

- جعفر شمس بیرانوند ظهر یکشنبه 6 آذر ماه با اعلام این خبر اعلام کرد: حوالی ساعت 10 صبح امروز ششم آذرماه 1401 در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 ورامین مبنی بر وقوع سرقت و ایجاد رعب و وحشت توسط یکی از اراذل و اوباش با استفاده از قمه و مجروحیت یکی از شهروندان ، بلافاصله عوامل انتظامی کلانتری 12 ورامین در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور به موقع پلیس در صحنه مشخص شد یکی از اراذل و اوباش سابقه دار در حین سرقت از مغازه با مقاومت مغازه دار مواجه و با استفاده از قمه اقدام به زورگیری و مجروحیت صاحب مغازه کرده و سپس با ایجاد رعب و وحشت برای سایرین اقدام به فحاشی و عربده کشی می کند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در ادامه مأموران انتظامی با هوشیاری کامل ضمن کنترل موقعیت ، متهم را دعوت به خویشتن داری نموده ، اما متهم ضمن استفاده از قمه و حمله به عوامل انتظامی اقدام به تخریب شیشه خودرو پلیس می کند ، در نهایت پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح پای متهم را هدف گلوله خود قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق زورگیر با شلیک گلوله پلیس در ورامین زمین گیر شد

سارق زورگیر با شلیک گلوله پلیس در ورامین زمین گیر شد