مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 15:502022-11-27سياسي

مکان مناسب برای پایگاه امداد و نجات دریایی گناوه فراهم شود


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: برای احداث و استقرار پایگاه امداد و نجات دریایی گناوه به زمین در مکان مناسب نیاز است که از فرماندار شهرستان تقاضای همکاری داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی یوسفی نیا ظهر یکشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس جمعیت هلال احمر این شهرستان گناوه با تقدیر از تلاش های رییس پیشین این جمعیت در شهرستان اظهار داشت: رییس پیشین این جمعیت در گناوه از بهترین نیروهای این جمعیت هستند که باید قدردان زحمات وی باشیم.

معاون امداد و نجات و جانشین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: شهرستان گناوه یکی از مناطق پرخطر و حادثه خیز در شمال استان بوشهر به خصوص در زمان بارندگی ها و سرازیر شدن آب های بالادستی است که همکاران ما در مجموعه جمعیت هلال احمر شهرستان مدیریت و نیروها آن در طی سال ها به خوبی در این حوادث عمل کرده و خوش درخشیدند.

وی گفت: در هنگام بروز حوادث کشوری و اعزام نیروها برای امدادرسانی به سایر مناطق کشور در حوادث رخ داده نیز اولین نیروها از جمعیت هلال احمر گناوه بوده و به خوبی همکاری دارند.

وی ادامه داد: مدیریت جدید جمعیت هلال احمر شهرستان نیز از نیروهای باتجربه و انقلابی و زحمتکش و با سباقه خوب این جمعیت هستند که همیشه در فعالیت ها همراه بوده اند و انتظار داریم با همدلی و همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان مناسب برای پایگاه امداد و نجات دریایی گناوه فراهم شود

مکان مناسب برای پایگاه امداد و نجات دریایی گناوه فراهم شود