مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 13:352022-11-27سياسي

کارخانه نوآوری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ایجاد می شود


مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: کارخانه نوآوری را به منظور رفع نیازهای فناورانه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از سوی شتاب دهنده ها و دانش بنیان ها ایجاد خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، فرصت ها، توانمندی ها و چالش های علمی و فناورانه صنعت پتروشیمی با رویکرد استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در نشست مشترک پیام برزگر، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با مهدی صفری، معاون مرکز توسعه فناوری راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یحیی میرزایی، معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری خوزستان و شرکت های دانش بنیان بررسی شد.

پیام برزگر، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این نشست با اشاره به ویژگی های منحصربه فرد نخستین قطب پتروشیمی ایران بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با مساحت 2 هزار و 850 هکتار امروز ظرفیت بیش از 26 میلیون تنی دارد، پارسال بیش از 18 میلیون تن تولیدات پتروشیمی داشتیم و حدود 4 میلیون و 500 هزار تن از تولیدات این منطقه به خارج از کشور صادرات شد.

وی با بیان اینکه در 6 ماه نخست امسال نزدیک به 2 میلیارد دلار ارزش صادرات منطقه بوده است، اظهار کرد: پارسال بیش از 3 میلیارد دلار صادرات داشتیم و 6 میلیون و 500 هزار تن هم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه نوآوری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ایجاد می شود

کارخانه نوآوری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ایجاد می شود