مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 11:152022-11-27دانش

فروش 26 هزار میلیاردی فناوری از سوی پارک ها/پارک دارویی راه اندازی می شود


معاون فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه در سال جاری و فروش شرکت های فناور مستقر در پارک های علم و فناوری نزدیک 26 هزار میلیارد تومان بوده است، - معاون فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه در سال جاری و فروش شرکت های فناور مستقر در پارک های علم و فناوری نزدیک 26 هزار میلیارد تومان بوده است، گفت: در پارک ها 900 شرکت دانش بنیان نوع 3 مستقر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی خیرالدین در مراسم نکوداشت سالروز تاسیس معاونت فناوری و نواوری وزارت علوم، با اشاره به راه اندازی این معاونت در آذرماه سال گذشته، بر لزوم ایجاد چنین معاونتی در همه دستگاه ها تاکید کرد و افزود: معاونت علمی رییس جمهور ماموریت هماهنگی این معاونت ها را بر عهده دارد و هیچ تداخلی در ماموریت ها ایجاد نخواهد شد.

وی با بیان اینکه برای معاونت نواوری و فناوری وزارت علوم 20 ماموریت تعریف شده است، حل معضل بیکاری فارغ التحصیلان، حمایت از توسعه عدالت محور، توسعه زیست بوم نواوری، تعامل و هم افزایی و اجتناب از موازی کاری را از جمله این ماموریت ها نام برد.

خیرالدین با اشاره به برنامه های هفته پژوهش اظهار کرد: در هفته پژوهش،قرار است از محققان در دو بخش پارک های فناوری و چهره های تاثیر گذار در حوزه فناوری تقدیر می شود و در مراسم امروز از چهره های تاثی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 26 هزار میلیاردی فناوری از سوی پارک ها/پارک دارویی راه اندازی می شود

فروش 26 هزار میلیاردی فناوری از سوی پارک ها/پارک دارویی راه اندازی می شود