موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 11:102022-11-27سياسي

نوجوانان قهرمانان گلستان شهدا را به دنیا معرفی کنند


شهردار اصفهان خطاب به نوجوانان گفت: دنبال قهرمان در فضای مجازی نگردید و به گلستان شهدا بروید و زندگی هر یک از این قهرمانان را بشناسید و آن ها را به جهان معرفی کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی قاسم زاده پیش از ظهر یکشنبه با حضور در صحن علنی شورا با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: خطاب من امروز به نوجوانان شهر است و بقای یک ملت به حفظ هویت است.

وی افزود: شما نوجوانان شاهد هستید که در چند هفته گذشته، به همه عناصر هویتی ما حمله شد و تمامیت ارضی و اعتقادات، ارزش های انقلابی و اجتماعی ما مورد هجوم قرار گرفت.

شهردار اصفهان گفت: باید هوشیار باشیم و بدانیم کسی که هویت یک ملت را مورد هجمه قرار می دهد و قهرمانان یک ملت را مورد تمسخر قرار می دهد دوست آن ملت نیست.

وی تصریح کرد: مراقب باشیم پای این هویت بایستیم و یکی از نهادهایی که همیشه پای این هویت ایستاده بسیج است، گاهی سری به گلستان شهدا بزنید و تمثال بچه هایی را ببینید که اندازه شما بودند اما جان خود را کف دست گذاشتند تا مادر و خواهر و سرزمین شما در امان بمانند.

قاسم زاده بیان کرد: این نوجوانان می توانستند مانند خیلی از نوجوانان ما بی خیال دشمن و تهدید شوند اما از جان خود گذشتند.

وی افزود: دنبال قهرمان در فضای مجازی نگردید و به گلستان شهدا بروید و زندگی هر یک از این قهرمانان را بشناسید و آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان قهرمانان گلستان شهدا را به دنیا معرفی کنند

نوجوانان قهرمانان گلستان شهدا را به دنیا معرفی کنند