مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 10:102022-11-27سياسي

اتمام حجت استاد دانشگاه امیرکبیر با دانشجویان


استاد دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر با صدور بیانیه ای نسبت به استمرار تجمعات دانشجویی و همراهی برخی دانشجویان با رسانه های معاند واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نقشینه ارجمند، استاد دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر با صدور بیانیه ای نسبت به استمرار تجمعات دانشجویی و همراهی برخی دانشجویان با رسانه های معاند واکنش نشان داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: تجمعات دانشجویی و غیردانشجویی این چند هفته از جهت شعارها و زمان بندی از چند رسانه متصل به آمریکا و انگلیس و سعودی و کانال های مربوطه خط می گیرند و اخبار آن ها را نیز منعکس می کنند.

انگلیس از صد سال پیش و قحطی بزرگ بعد از جنگ جهانی اول، آمریکا از کودتای 28 مرداد و آل سعود از ابتدای جنگ تحمیلی و با حمایت از صدام تا امروز در حق این ملت جنایت ها کرده اند.

یکی بودن اتاق کنترل و اتاق تبلیغاتی دال بر یکی بودن این مجموعه تجمعات است، از تجمع آرام دانشجویی تا عملیات مسلحانه و شکنجه و قتل و… سکانس های مختلف یک فیلم سینمایی هستند و هدف یکسانی را دنبال می کنند.

درخواست برای آزادی بی قید و شرط دانشجویان خواسته ای فراقانونی است و تجمع و تعطیل کردن کلاس ها برای رسیدن به این هدف عملی غیرقانونی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام حجت استاد دانشگاه امیرکبیر با دانشجویان

اتمام حجت استاد دانشگاه امیرکبیر با دانشجویان