مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 10:052022-11-27فناوري

اگر موبایلمان «هک» شد چکار کنیم + فیلم


شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که ناخواسته بر روی لینک آلوده ای که از طریق پیامک برایتان ارسال شده است کلیک کرده باشید؛ اما راهکار جلویگری از سرقت اطلاعات موبایل چیست؟ - شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که ناخواسته بر روی لینک آلوده ای که از طریق پیامک برایتان ارسال شده است کلیک کرده باشید؛ اما راهکار جلوگیری از سرقت اطلاعات موبایل چیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هک با لینک های آلوده یکی از روش های هک گوشی و یا سیستم های رایانه ای است که کلاهبرداران در این روش کاربران را ترغیب می کنند تا بر روی لینک های آلوده کلیک کنند.

در این روش، هکر با استفاده از روش هایی که به مهندسی اجتماعی مشهور است، اقدام به جذب کاربر برای کلیک روی لینک آلوده می کند.

به طور مثال هکر با ترفندهایی از جمله پرونده اغتشاشات شما تشکیل شده است ، برای شما پرونده قضایی تشکیل شده است و… برای قربانی به نوعی دام پهن می کند و از آن طریق او را مجاب می کند که روی لینک مخرب کلیک کند.

پس از کلیک روی این لینک برنامه ای در پشت پرده اقدام به سرقت اطلاعات کاربر می کند و می تواند تلفن همراه شما را به زامبی تبدیل کند و برای تمام مخاطبان شما پیامک ارسال کند و شما را از مالباخته به متهم تبدیل کند! سردار وحید مجید رییس پلیس فتا در گفت و گو با خبرنگار مهر راهکاری برای جلوگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر موبایلمان «هک» شد چکار کنیم + فیلم

اگر موبایلمان «هک» شد چکار کنیم + فیلم