مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 10:002022-11-27اقتصادي

پرداخت وام مقاوم سازی به 200 هزار روستایی تا 22 بهمن


معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن با بیان این که موانع و مشکلاتی که در پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی بازسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی وجود داشت برداشته شده است، - گفت: امیدواریم تا 22 بهمن ماه امسال به 200 هزار نفر روستایی فاقد مسکن و یا دارای مسکن ناایمن این تسهیلات پرداخت شود.

مجید جودی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص پرداخت تسهیلات 2 میلیارد ریالی برای بازسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی اظهار کرد: پرداخت این وام از آبان ماه سال گذشته از سوی رییس جمهور وعده داده شد و در شهریورماه امسال با مصوبه دولت این مساله به بانک های عامل ابلاغ شد.

وی افزود: پس از این بود که افراد برای دریافت این وام 200 میلیون تومانی به منظور مقاوم سازی و یا بازسازی واحدها به بانک های عامل معرفی شدند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: مشکلاتی در پرداخت این وام وجود داشت و تسهیلات به سختی به دست مردم می رسید.

خوشبختانه این مشکلات احصا شد و از چند روز گذشته مصوبه ای از سوی هیات وزیران در خصوص پرداخت این وام ابلاغ شده است.

جودی با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی در پرداخت این تسهیلات بحث تضمین ضمانت نامه های سه نفره و زنجیره ای بود که این مساله حل شده است، عنوان کرد: تا پیش از مصوبه جدید هیات وزیران 22 هزار خانوار برای است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام مقاوم سازی به 200 هزار روستایی تا 22 بهمن

پرداخت وام مقاوم سازی به 200 هزار روستایی تا 22 بهمن