مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 09:152022-11-27سياسي

حاکم و تأمین کننده امنیت در خلیج فارس نظام مقدس جمهوری اسلامی است


امروز حاکم و تأمین کننده امنیت در خلیج فارس نظام مقدس جمهوری اسلامی است که برای آن خون های پاکی ریخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده صبح یکشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروی دریایی ارتش به مناسبت هفتم آذر سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: خداوند کسانی که در راه او ایستادگی و مقاومت می کنند را دوست دارد.

وی با تقدیر از تلاش ها و مجاهدت های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: 26 سال پیش مراسم صبحگاه باشکوهی با حضور فرمانده کل قوا در همین مکان برگزار شد.

استاندار بوشهر با تبریک هفته بسیج و هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: امام دستور بسیج را دادند تا از این طریق نظام مردمی اسلامی که برخاسته از رأی مردم بود را مردمی کنند و امنیت، سیاست، اقتصاد اقتصاد و فرهنگ و… مردمی شود.

وی با بیان اینکه بسیج در 43 سال انقلاب در عرصه های مختلف نقشی که حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب از آنها خواسته بود را به خوبی ایفا کرده است ادامه داد: در دفاع مقدس عملیات مروارید توسط نیروی دریایی ارتش با مرکزیت بوشهر با پشتیبانی پایگاه ششم شکاری طرح ریزی شد.

محمدی زاده بیان کرد: با این عملیات انهدام سکوهای نفتی عراق در دستور کار قرار گرفت و امکان صادرات نفت از آنها سلب شد و بخش قابل توجهی از قوای نیروی دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاکم و تأمین کننده امنیت در خلیج فارس نظام مقدس جمهوری اسلامی است

حاکم و تأمین کننده امنیت در خلیج فارس نظام مقدس جمهوری اسلامی است