مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 08:202022-11-27فرهنگي

«تجربه های اخیر» در پردیس تئاتر شهرزاد/ راغب به اجرا نبودیم


نمایشنامه خوانی «تجربه های اخیر» به کارگردانی کیاوش دیندار که روز جمعه 4 آذر در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا شد، روز جمعه 11 آذر نیز اجرا می شود.

- نمایشنامه خوانی تجربه های اخیر به کارگردانی کیاوش دیندار که روز جمعه 4 آذر در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا شد، روز جمعه 11 آذر نیز اجرا می شود.

کیاوش دیندار کارگردان نمایشنامه خوانی تجربه های اخیر که روز جمعه 4 آذر در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا شد، درباره این اجرا و تمدید آن به خبرنگار مهر گفت: در ابتدا قرار بود نمایشنامه خوانی تجربه های اخیر را در یک نوبت اجرا کنیم ولی به دلیل استقبال مخاطبان از این اجرا، قرار شد روز جمعه 11 آذر نیز برای بار دوم این نمایشنامه خوانی را اجرا کنیم.

وی درباره چرایی اینکه نمایشنامه تجربه های اخیر امیررضا کوهستانی اجرای صحنه ای نشد، یادآور شد: چون اولین تجربه کاری مان بود می خواستیم خودمان را محک بزنیم به همین دلیل تصمیم گرفتم کار را در قالب نمایشنامه خوانی اجرا کنیم.

دیندار درباره برنامه ریزی خود برای اجرای اثری صحنه ای، گفت: به اندازه کافی روی نمایشنامه تجربه های اخیر کار کرده ایم و احتمالاً برای کار دوم و اجرای صحنه ای به سراغ نمایشنامه دیگری خواهیم رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تجربه های اخیر» در پردیس تئاتر شهرزاد/ راغب به اجرا نبودیم

«تجربه های اخیر» در پردیس تئاتر شهرزاد/ راغب به اجرا نبودیم