مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 20:152022-11-26سياسي

سردار نقدی درباره فوت مهسا امینی: دلایل متعددی را در رد ادعاهای دشمنان آوردیم


امروز آمریکا به بزرگترین صادرکننده ذغال سنگ و یکی از بزرگترین صادرکنندگان نفت تبدیل شده و این یعنی برای تأمین منابع درآمدی خود به ناچار به خام فروشی روی آورده و این یعنی آن ها شکستشان مسجل و قطعی است.

- سردار نقدی درباره فوت مهسا امینی: دلایل متعددی را در رد ادعاهای دشمنان آوردیم سردار محمدرضا نقدی: امروز آمریکا به بزرگترین صادرکننده ذغال سنگ و یکی از بزرگترین صادرکنندگان نفت تبدیل شده و این یعنی برای تأمین منابع درآمدی خود به ناچار به خام فروشی روی آورده و این یعنی آن ها شکستشان مسجل و قطعی است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان می توانند حدس بزنند که دهه هشتادی ها چه بلایی می توانند سرشان بیاورند چون مأموریت ناتمام شهیدان سلیمانی و تهرانی مقدم را به اتمام می رسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در افتتاحیه هشتمین اجلاسیه مجمع عالی بسیج دانش آموزی که در مجتمع فرهنگی شهید باهنر برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمنان از دهه هشتادی ها هراس دارند و هزینه های زیادی برای ناکارآمد ساخت این نسل انجام می دهند، اظهار داشت: نسل دهه 40 همان هایی بودند که وقتی امام خمینی (ره) دستگیر شد و گفت یاران من در گهواره ها هستند، آن نسل مردم را از زیر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی درباره فوت مهسا امینی: دلایل متعددی را در رد ادعاهای دشمنان آوردیم

سردار نقدی درباره فوت مهسا امینی: دلایل متعددی را در رد ادعاهای دشمنان آوردیم