مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 19:252022-11-26حوادث

همکاری 650 معتمد با پلیس استان ایلام در زمینه صلح و سازش


رییس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام گفت: بیش از 650 معتمد در سطح استان با پلیس در زمینه صلح و سازش همکاری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مهرداد علیمحمدی عصر شنبه در جمع رسانه ها اظهار داشت: معتمدان و بزرگان با همکاری موثر و همه جانبه ای که با ماموران نیروی انتظامی دارند زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم کرده اند.

وی افزود: پویایی و امنیت هر جامعه در گرو تعامل با شهروندان است که این امر با همکاری و همراهی بزرگان و ریش سفیدان محقق خواهد شد.

رییس پلیس پیشگیری ایلام تصریح کرد: ماموریت اصلی و مهم پلیس، تامین امنیت جامعه و مقابله با هر نوع نا امنی است که در این راستا همکاری مردم و ریش سفیدان در حل اختلافات محلی، نقش بسزایی در پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی دارد.

وی بیان کرد: در راستای پیشگیری از آسیب ها معتقد به کار گروهی هستیم و از مشارکت و همکاری سازمان های متولی در این خصوص استقبال، و آمادگی خود را برای انجام فعالیت های مشارکتی اعلام می کنیم.

وی در ادامه به تشکیل شورای معتمدین پلیس اشاره کرد و گفت: پلیس از نقش مهم معتمدان در کاهش جرم و آسیب در جامعه آگاه است و در این راستا با معرفی دبیران معتمد در شهرستان های سطح استان توانسته است بیش از 650 معتمد و ریش سفید را در استان شناسایی و زمینه همکاری آنان را با پلیس فراهم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 650 معتمد با پلیس استان ایلام در زمینه صلح و سازش

همکاری 650 معتمد با پلیس استان ایلام در زمینه صلح و سازش