موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 16:202022-11-26فرهنگي

ون گوگ معترضان را به دام انداخت


معترضان محیط زیستی پس از هجمه های بسیار به آثار مختلف هنری که در نهایت آسیب جدی را متوجه این کارها نکرده بود و بیشتر بار تبلیغی داشت، سرانجام به دلیل آسیب رساندن به قاب نقاشی «ون گوگ» مجرم شناخته شدند.

- معترضان محیط زیستی پس از هجمه های بسیار به آثار مختلف هنری که در نهایت آسیب جدی را متوجه این کارها نکرده بود و بیشتر بار تبلیغی داشت، سرانجام به دلیل آسیب رساندن به قاب نقاشی ون گوگ مجرم شناخته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، دو نفر از فعالان گروه استخراج نفت را متوقف کنید که خودشان را با چسب به قاب یکی از نقاشی های ون گوگ در گالری هنر لندن چسبانده بودند به دلیل آسیب رساندن به قاب نقاشی مجرم شناخته شدند.

این دو معترض 24 و 22 ساله با چسباندن خودشان به نقاشی شکوفه درختان هلو در گالری کورتالد ، حدود 2,000 پوند خسارت وارد کرده اند.

قاب نقاشی که ون گوگ در سال 1889 خلق کرده است به قرن هجدهم میلادی تعلق دارد و حتی از خود نقاشی نیز قدیمی تر است و با توجه به دادگاهی که روز پنجشنبه برگزار شد، به این قاب آسیب همیشگی وارد شده است.

پیش تر دو فعال محیط زیستی دیگر که اهل بلژیک بودند به دلیل حمله به نقاشی دختری با گوشواره مروارید اثر یوهانس ورمیر در دادگاهی واقع در هلند به حبس محکوم شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ون گوگ معترضان را به دام انداخت

ون گوگ معترضان را به دام انداخت